اک پیار کا نغمہ ھے ، موجوں کی روانی ھے



اک پیار کا نغمہ ھے ، موجوں کی روانی ھے
زندگی اور کچھ بھی نہیں ، تیری میری کہانی ھے

کچھ پا کر کھونا ھے ، کچھ کھو کر پانا ھے
جیون کا مطلب تو ، آنا اور جانا ھے
دو پل کے جیون سے ، اک عمر چرانی ھے


زندگی اور کچھ بھی نہیں ، تیری میری کہانی ھے

تو دھار ہے ندیا کی ، میں تیرا کنارا ھوں
تو میرا سہارا ھے ، میں تیرا سہارا ھوں
آنکھوں میں سمندر ھے ، آشاؤں کا پانی ھے

زندگی اور کچھ بھی نہیں ، تیری میری کہانی ھے

طوفان تو آنا ھے ، آ کر چلے جانا ھے
بادل ھے یہ کچھ پَل کا ، چھا کر ڈھل جانا ھے
پرچھائیاں رہ جاتیں ، رہ جاتی نشانی ھے

زندگی اور کچھ بھی نہیں ، تیری میری کہانی ھے

جو دل کو تسلی دے، وہ ساز اٹھا لاؤ
دم گُھٹنے سے پہلے ھی ، آواز اٹھا لاؤ
خوشیوں کا ترنم ھے ، اشکوں کی زبانی ھے

زندگی اور کچھ بھی نہیں، تیری میری کہانی ھے

"سنتوش آنند"

Comments

Popular posts from this blog

" جے رب ملدا نہاتیاں دھوتیاں

مائیں نی مائیں میرے گیتاں دے نیناں وچ ـــــ برہوں دی رڈک پوے